De horeca is keihard geraakt door de corona-crisis. De Buik wil samen met Trenchcoat Film en MissPublicity laten zien dat we er zijn voor de horeca en we roepen iedereen op om de horeca te steunen. Dat kan door dit filmpje te delen en door te bestellen bij de horeca. Onder de video staat een lijst met alle opties om de horeca te helpen.
Wat kan jij doen voor de horeca?
Of deel deze video op je social media en gebruik de hashtag #wijhelpendehoreca.
Deze video is geheel belangeloos gemaakt door de Buik Food Marketing Agency en is een productie van Trenchcoat Film. PR Bureau MissPublicity helpt met het zichtbaar maken van deze video.
Dank aan Tim Treurniet (concept), Robin Zom (regie), Rory van den Berg (camera), Tommy Fortuin (editor), Sjoerd Limberger (componist), Robin IJzerman (stem) en David Marcel de Jong (sounddesign en voice-over-productie). Iedereen heeft belangeloos meegewerkt aan deze video.
En natuurlijk dank aan alle restaurants die in de video zitten, die video's hebben aangeleverd en aan alle horeca in Nederland.
